Latest Comments

Sebastian Olaru

In response to: Nimic nou pe frontul de est: „Broşura Kaufland: de 40 de ori mai răsfoită decât cel mai citit ziar quality, EVZ”

Sebastian Olaru [Visitor]

Cred c? e po compara?ie deplasat?. Unul e pe bani ?i altul e distribuit gratuit, adic? b?gat pe gâtul “cititorilor” sau, ca s? fim mai corec?i, e b?gat în c?su?a po?tal?.

 Permalink 07/07/16 @ 21:25
Daniel Muresan

In response to: De citit și comentat

Daniel Muresan [Visitor]

Genul acesta de business in presa centrala e de cand e lumea. Acolo totul e pe interes. Altfel stau lucrurile in presa locala. De altfel, ultimele studii arata ca presa locala e mult mai credibila decat cea centrala.

 Permalink 03/02/16 @ 14:45
Daniel Muresan

In response to: De citit și comentat

Daniel Muresan [Visitor]

Se uita sa se spuna despre vina agentiilor de publicitate. Presa locala (cu mici exceptii) a primit doar resturi de publicitate. Au fost cazuri cand o publicatie saptamanala cu tiraj infim primea reclama in detrimentul unui cotidian. Sunt mult mai adanci cauzele crizei din presa locale. Banii din publicitate au fost directionati neeficient, cu comisioane grase prin diferite parti. Agentiile dambovitene au pastrat trendul politicului. Nimic nou sub soare!

 Permalink 24/01/16 @ 11:17
radio transilvania

In response to: Voi ce credeți?

radio transilvania [Visitor]

cu mediul online nu suntem de acord, in rest ok

 Permalink 16/06/15 @ 10:07
Daniel Muresan

In response to: De jena

Daniel Muresan [Visitor]

Eu cred ca o mare vina o are statul. Nu sprijina in nici un fel presa, doar ea semnaleaza furtisagurile. Statul, mai bine zis clasa politica romaneasca, nu este interesat de o presa puternica, de o consolidare a democratiei. Se vrea o presa saraca, aservita, care sa nu incurce tare mult.

 Permalink 03/09/13 @ 19:40
Contact / Help. ©2017 by admin. blog tool / dedicated servers / authors.
Design & icons by N.Design Studio. Skin by Tender Feelings / Skin Faktory.