Gala Presei Sălăjene ediția a XIII-a

Uncategorized Send feedback »

 

Asociația Jurnaliștilor din Sălaj

organizație afiliată la CNS Cartel Alfa

organizează în parteneriat cu

Consiliul Județean Sălaj și Primăria Municipiului Zalău

Gala Presei Sălăjene

-        ediția a XIII-a   -

Vineri,  6 decembrie 2019, Zalău

 

Din program:

-        Lansarea Anuarului Presei Sălăjene 2019 (apărut cu sprijinul Consiliului Județean Sălaj), editat de Asociația Jurnaliștilor din Sălaj;

-        Lansarea cărții „Descoperim Sălajul”, vol. X, Ed. Caiete Silvane, colecția „Magazin Sălăjean”, Zalău, 2019.

 

Sponsori principali

TenarisSilcotub, Michelin

Sponsor

E.ON

Cu sprijinul UJS Cartel Alfa filiala Sălaj, Sindicatul „Metalurgistul” Zalău

Parteneri media

Magazin Sălăjean, Sălăjeanul, Sălăjeanul TV, ZTV.ro, Sportul Sălăjean, Szilágyság, Hepehupa, Caiete Silvane, Sălajul pur și simplu, Gazetarul, Radio România Actualități, Agerpres

 

De citit: Şoc în presa germană. Un ziar regional îşi investighează noul patron, acuzat de colaborare cu Stasi

Uncategorized Send feedback »

(..) În septembrie, Holger Friedrich a salvat de la faliment cotidianul „Berliner Zeitung“. Acum ziarul a deschis o investigaţie asupra trecutului său după apariţia unor informaţii precum că ar fi fost informator al Stasi, scrie „The Guardian”. (…)

 

Adevărul

adevarul.ro

P.S.: Oare în media din România va fi posibil așa ceva, ca un ziar/ o media să-și investigheze patronul? (D.S.)

Cine mai e Jurnalistul?

Uncategorized Send feedback »

 

Marcel TOLCEA

În urmă cu nici măcar un sfert de veac, discursul jurnalistic părea că este cel mai influent discurs al sferei publice creditat cu autoritate, veridicitate, moralitate și eficiență. De atunci încoace, însă, lucrurile s-au complicat cu absolut toate aceste repere. În primul rând, grație apariției presei online, astăzi nu mai știm cine este jurnalistul. În accepțiunea clasică a cuvântului, jurnalistul este – conform criteriilor americane – o persoană care câștigă cel puțin 50 la sută din veniturile sale din exercitarea unei profesii arondate producerii unui mesaj mediatic, care lucrează într-o instituție de presă etc. O asemenea definire, mai degrabă administrativă, e importantă fiindcă ea deosebește jurnalistul de gazetar/ publicist. Adică de o persoană care nu muncește neapărat într-o redacție, dar este prezent în spațiul public prin colaborări permanente sau intermitente. (Observați cât de puțin atenți suntem atunci când vine vorba despre cuvintele jurnalismului?) (…)

Revista Orizont, octombrie 2019

revistaorizont.ro

Polemice. INTERVIU Paginademedia.ro. CTP: „Bipul devine obscen în momentul în care este vorba de niște morți. Omul acela a înjurat niște morți, nu poți să pui «bip» la așa ceva”

Uncategorized Send feedback »

INTERVIU Paginademedia.ro. „Am știut foarte exact ce fac și nu am absolut nimic de corectat la ceea ce am făcut. Am făcut un lucru cât se poate de moral și chiar etic, pentru că ignominia acestui ofițer a fost publică”, spune gazetarul Cristian Tudor Popescu despre reacția pe care a avut-o în studioul Digi24, când a reprodus, întocmai, un cuvânt vulgar folosit de un pompier unul dintre șefii ISU implicați în intervenția dezastruoasă din noaptea incendiului de la Colectiv. (…)

Paginademedia.ro

PS: Vor fi amendați de CNA Digi 24 și CTP? (DS)

De citit: Jurnalism şi politică sau cum s-a angajat câinele de pază al democraţiei la Gostat

Uncategorized Send feedback »

Remus Florescu

 

România are nevoie acum, mai mult decât oricând, de jurnalişti adevăraţi, din aceia care vă vor cere să-i citiţi, nu să-i votaţi. Celebrităţile vor înfiinţa propriile ziare şi televiziuni, la fel cum au pus bazele unor organizaţii de caritate şi ale unor afaceri, privindu-le ca pe o extensie naturală a „brandului” lor – scriau în 2013, directorii de la Google, Eric Schmidt şi Jared Cohen în cartea „Noua eră digitală”. Cei doi vizionari şi-au imaginat un viitor complicat al presei, în care ziariştii vor fi concuraţi de aşa-zişii „jurnalişti-cetăţeni”, de bloggeri, vloggeri, influenceri, tweeter-işti şi, iată, de către celebrităţi, în condiţiile unui ecosistem în care popularitatea este determinată mai degrabă de vizibilitate, nu de coerenţa sau relevanţa conţinutului. Caragiale ar fi invidios că nu s-a gândit la o asemenea situaţie ridicolă (…).

Adevărul

adevarul.ro

Contact / Help. ©2019 by admin. blog tool / dedicated servers / authors.
Design & icons by N.Design Studio. Skin by Tender Feelings / Skin Faktory.